Musiikki
Viha-Heffelström ja henkilökohtainen näkökulma

Kesän kuumimman hittialbumin pääarkkitehtina on tänäkin vuonna Megaelukat. Tässä ote heidän uudelta härskinrohkealta levyltään 'Kiukkunakin katse':
Vain makea kipu on muistona tästä Suomen kesästä,
kun limittäin kaavittiin makiaa rakkaudenpesästä!
Megaelukat-ryhmän keulahahmo, säveltäjä ja sanoittaja Aaron Viha-Heffelström, tilität uudella levyllänne siitä, miten "lemmenpesästä louhittiin makiaa". Mitä se tarkoittaa?
AV: No mulle se on lähinnä henkilökohtainen näkökulma, jonka yhdistän elämään yleensä.
Niinpä tietysti. Entäpä miten uusi tuotoksenne on otettu vastaan?
AV: Kiitos, tosi huonosti. Fanit ovat vyöryttäneet suitsutusta päälle jokaisella keikalla. Megakoleaa!
Fanit siis tykkäävät, entä ns. suuri maailma?
AV: No ainahan löytyy niitä helkkarin pikkupellejä, joilla pipo nasahtaa karille heti kun joku tekee jotain instituutiovastaista ja siis todella herättävää. Mutta ei me niitä kuunnella - paljon. Tärkeintä on olla uskollinen faneille.
Niinpä tietysti. Soitat ja teet lauluja myös toiselle bändillesi, nimeltään "Kuoleman juna", jonka kohderyhmänä ovat lapset. Minkälaista musiikkia tämä ryhmä soittaa?
AV: No me ollaan just julkaistu ensimmäinen sinkku, josta on tarkoitus tulla sellainen bändin teemalaulu. Se menee osapuilleen näin:
On kuoleman kuoleman juna vaan,
kuoleman junanen!
Mätä on tuo juna juu,
ja suussaan häntäluu!
Vai häntäluu... Oletko varma, että tuo sopii lastenlauluun?
AV: Kyllä sen pitäisi sopia.
No, eipä tässä sitten muuta. Kiitoksia, Aaron Viha-Heffelström!