


Moro
Inhoon kaikkia!



Pamaus



Valmista!
Whupii!



Moro
Inhoon kaikkia!



Pamaus



Valmista!
Whupii!

Hiljainen ilta wack'o foodissa...
Moro
Grrr!

Bürgeri?
No jo o!


Tuo se biojäte takasi!
Whupii!

Paronin asunnolla...



Jopas on, Jack!
Iltapukuni on poissa!


Dammit! "Kippari" ehti ensin! On tullut aika...
laukaista ansa!


On oikeastaan aika helppoa...


...tuntea olonsa yksinäiseksi
Toimittajamme lohduton kuvaus aktivistien ja demokrinistien välisen sodan runtelemasta maasta.
Olen Abe ja tykkään pitkistä kävelyistä merirosvolaivan lankulla. Voit lukea juttuni Kotimaa-sivulta.
Elämä on ajoittain se kaipaamamme rakkauden harmooni, ja kaiken lisäksi sitä ei koskaan ajattelisi. Keskity ja näet, miten juuri tämä päivä kirkastuu.