


Helou
Vihaan sinnuu!



Pamaus



Valmista!
Whupii!



Helou
Vihaan sinnuu!



Pamaus



Valmista!
Whupii!

Kolmen pisteen kadulla...
Helou
Väyk!

Teille ei enää tarjoilla!
Jopas!


Kiitos käynnistä!
Siistii!

Paronin asunnolla...



Jopas jotakin, Trucker!
Iltapukuni on poissa!


Ärh! Paroni ehti ensin! On tullut aika...
soittaa Isoon Taloon!


On yksinäistä...


...tuntea olonsa yksinäiseksi
Toimittajamme lohduton kuvaus separatistien ja separoristien välisen sodan runtelemasta maasta.
Olen Abe ja tykkään pitkistä kävelyistä merirosvolaivan lankulla. Voit lukea juttuni Kotimaa-sivulta.
Elinympäristösi on tai ei ole se kaipaamamme ihanaisuuden viestintuoja, tosin sitä ei koskaan ajattelisi. Unohda kaikki muu ja näet, miten elämä kirkastuu.