Musiikki
Tuhmasurma ja tosi paha kusetusyritys

Kesän kuumimman hittialbumin pääarkkitehtina on tänäkin vuonna Superbimboos. Tässä ote heidän uudelta härskinrohkealta levyltään 'Karkkipaineen karkit':
Vain punoittava kaiho on muistona tästä hellekesästä,
kun ilman paitaa hamuttiin nannaa ampiaispesästä!
Superbimboos-ryhmän keulahahmo, säveltäjä ja sanoittaja Max Tuhmasurma, tilität uudella levyllänne siitä, miten "rakkaudenpesästä nuoltiin nannaa". Mitä se tarkoittaa?
MT: No mulle se on lähinnä tosi paha kusetusyritys, jonka yhdistän ihmissuhteisiini.
Juu. Entäpä miten uusi tuotoksenne on otettu vastaan?
MT: Kiitos, tosi powerilla. Fanit ovat lapioineet hyvää vibaa päälle jokaisella keikalla. Aika ankeaa!
Fanit siis tykkäävät, entä ns. kypsempi väki?
MT: No ainahan löytyy niitä helkkarin pitsihousuja, joilla kikkeli pärähtää heti kun joku tekee jotain todellista ja siis todella todellista. Mutta ei me niiden mielipiteistä olla kiinnostuneita - paljon. Tärkeintä on olla uskollinen omalle näkemykselle.
Juu. Soitat ja teet lauluja myös toiselle bändillesi, nimeltään "Kiva meininki", jonka kohderyhmänä ovat lapset. Minkälaista musiikkia tämä ryhmä soittaa?
MT: No me ollaan just julkaistu ensimmäinen sinkku, josta on tarkoitus tulla sellainen bändin teemalaulu. Se menee osapuilleen näin:
On kiva kiva meininki vaan,
kiva meininkinen!
Haudast' on tuo meininki juu,
ja suussaan värttinäluu!
Vai värttinäluu... Oletko varma, että tuo sopii lastenlauluun?
MT: Kyllä sen pitäisi sopia.
No, eipä tässä sitten muuta. Kiitoksia, Max Tuhmasurma!