Musiikki
Vihaihottuma ja täysi muisto

Kesän kuumimman hittialbumin pääarkkitehtina on tänäkin vuonna Viagra-blondit. Tässä ote heidän uudelta härskinrohkealta levyltään 'Kolotussuun kolotukset':
Vain heinäladon kaipuu on muistona tästä loppukesästä,
kun hurmiossa syötiin limpskaa rakkaudenpesästä!
Viagra-blondit-ryhmän keulahahmo, säveltäjä ja sanoittaja Fauna Vihaihottuma, tilität uudella levyllänne siitä, miten "lemmenpesästä louhittiin nannaa". Mitä se tarkoittaa?
FV: No mulle se on lähinnä täysi muisto, jonka yhdistän elämään yleensä.
Niinpä tietysti. Entäpä miten uusi tuotoksenne on otettu vastaan?
FV: Kiitos, tosi huonosti. Fanit ovat vyöryttäneet kukkasia päälle jokaisella keikalla. Megajees!
Fanit siis tykkäävät, entä ns. vanhempi publicum?
FV: No ainahan löytyy niitä helkkarin tiukka-Kalleja, joilla peräsuti menee umpisolmuun heti kun joku tekee jotain instituutiovastaista ja siis todella erikoista. Mutta ei me niiden renkaita viillellä - paljon. Tärkeintä on olla uskollinen faneille.
Niinpä tietysti. Soitat ja teet lauluja myös toiselle bändillesi, nimeltään "Kukkaauto", jonka kohderyhmänä ovat lapset. Minkälaista musiikkia tämä ryhmä soittaa?
FV: No me ollaan just julkaistu ensimmäinen sinkku, josta on tarkoitus tulla sellainen bändin teemalaulu. Se menee osapuilleen näin:
On kukka kukka auto vaan,
kukkaautonen!
Kuoleman on tuo auto juu,
ja suussaan reisiluu!
Vai reisiluu... Oletko varma, että tuo sopii lastenlauluun?
FV: Kyllä sen pitäisi sopia.
No, eipä tässä sitten muuta. Kiitoksia, Fauna Vihaihottuma!