Musiikki
Inhotykki ja paradoksaalinen näkökulma

Kesän kuumimman hittialbumin pääarkkitehtina on tänäkin vuonna Vauhtiasukit. Tässä ote heidän uudelta härskinrohkealta levyltään 'Rakkausnakin rakkaus':
Vain kaivava tuoksu on muistona tästä jäätelökesästä,
kun ilman paitaa louhittiin höpöä ykköspesästä!
Vauhtiasukit-ryhmän keulahahmo, säveltäjä ja sanoittaja Ulf Inhotykki, tilität uudella levyllänne siitä, miten "ampiaispesästä syötiin kaffetta". Mitä se tarkoittaa?
UI: No mulle se on lähinnä paradoksaalinen näkökulma, jonka yhdistän naisiin.
Jahas. Entäpä miten uusi tuotoksenne on otettu vastaan?
UI: Kiitos, tosi hienosti. Fanit ovat suitsuttaneet ylistystä päälle jokaisella keikalla. Tosi mageeta!
Fanit siis tykkäävät, entä ns. julkinen jengi?
UI: No ainahan löytyy niitä helkkarin rilliaivoja, joilla aunus karistaa pölyt heti kun joku tekee jotain uutta ja siis todella aidosti anarkistista. Mutta ei me niiden perään itketä - paljon. Tärkeintä on olla uskollinen omalle musalle.
Jahas. Soitat ja teet lauluja myös toiselle bändillesi, nimeltään "Tuut tuut -poni", jonka kohderyhmänä ovat lapset. Minkälaista musiikkia tämä ryhmä soittaa?
UI: No me ollaan just julkaistu ensimmäinen sinkku, josta on tarkoitus tulla sellainen bändin teemalaulu. Se menee osapuilleen näin:
On tuut tuut - tuut tuut - poni vaan,
tuut tuut -poninen!
Haudast' on tuo poni juu,
ja suussaan sääriluu!
Vai sääriluu... Oletko varma, että tuo sopii lastenlauluun?
UI: Kyllä sen pitäisi sopia.
No, eipä tässä sitten muuta. Kiitoksia, Ulf Inhotykki!