Musiikki
Syyhypäästö ja helvatanmoinen visio

Kesän kuumimman hittialbumin pääarkkitehtina on tänäkin vuonna Megatoverit. Tässä ote heidän uudelta härskinrohkealta levyltään 'Uikkariveneen uikkarit':
Vain kaunis rakkaus on muistona tästä Suomen kesästä,
kun limittäin louhittiin makkaraa ampiaispesästä!
Megatoverit-ryhmän keulahahmo, säveltäjä ja sanoittaja Hans Syyhypäästö, tilität uudella levyllänne siitä, miten "ykköspesästä kaavittiin juustoa". Mitä se tarkoittaa?
HS: No mulle se on lähinnä helvatanmoinen visio, jonka yhdistän elämään yleensä.
Vai niin. Entäpä miten uusi tuotoksenne on otettu vastaan?
HS: Kiitos, tosi kiihkolla. Fanit ovat vyöryttäneet ylistystä päälle jokaisella keikalla. Sikamageeta!
Fanit siis tykkäävät, entä ns. vanhempi väki?
HS: No ainahan löytyy niitä helkkarin tiukkasetiä, joilla pipo hitsaa kiinni heti kun joku tekee jotain herättävää ja siis todella aidosti anarkistista. Mutta ei me niiden renkaita viillellä - paljon. Tärkeintä on olla uskollinen kaikille.
Vai niin. Soitat ja teet lauluja myös toiselle bändillesi, nimeltään "Kukkaauto", jonka kohderyhmänä ovat lapset. Minkälaista musiikkia tämä ryhmä soittaa?
HS: No me ollaan just julkaistu ensimmäinen sinkku, josta on tarkoitus tulla sellainen bändin teemalaulu. Se menee osapuilleen näin:
On kukka kukka auto vaan,
kukkaautonen!
Mätä on tuo auto juu,
ja suussaan häntäluu!
Vai häntäluu... Oletko varma, että tuo sopii lastenlauluun?
HS: Kyllä sen pitäisi sopia.
No, eipä tässä sitten muuta. Kiitoksia, Hans Syyhypäästö!